Wednesday, May 8

new in: asos heels and essie


Lonely World Njomza
Shoes - Asos
Shirt, Necklace - H&M
Nail Polish - Essie 'Avenue Maintain'


© Wild Heart - die Bilder dürfen nicht ohne meine Erlaubnis verwendet werden!

 

Everyone is a super model!! We can show our feeling about clothes, life and love. We should shouted it out!! Let others know our feeling. Because if you don’t tell others, others couldn’t know it. They are not you! Show your feelings!! 

Romwe is holding a activity, they courage everyone shows their feeling about their legging. You may don’t know how welcome their leggings are!! It’s so hot!! 

1, Take a photo in Romwe leggings 
2, Post with @romwe #ROMWEMAY “I’m xxx(name), I’m in xxx(city), I’m wearing Romwe leggings” on Instagram 
3, Locate your positions 
4, Follow Romwe on Instagram 

Here is the example: 
Time: 05/09/2013 to 06/09/2013 

Check the contest (@romwe) you will know how to join: 

8 comments:

Irène said...

Die Schuhe sind toll!

Weibchn said...

die Heels sehen toll aus *.* schlicht, aber wirklich schön!

Stefany said...

hach, mir gefallen einfach alle teile. der nagellack hat so eine tolle farbe :)

Kathy said...

die Schuhe sind wirklich sehr schön :) gefallen mir gut, der Nagellack ist nicht so meins aber trotzdem ein schönes Blau.

Svetlana said...

der lack hat ja eine tolle Farbe! :)

lg
svetlana

Tini said...

Der lack ist einfach ein traum!

eleonora said...

Tolle Schuhe! Und die Nagellackfarbe ist einfach ein Traum! <3

Liebe Grüße,
Eleonora

♥ Mein Blog ♥

Mary-Ann said...

Die Farbe des Lackes ist wunderbar sommerlich! :)
Ich bin gerade über deine Seite gestolpert und richtig begeistert von deinem Design und deiner Art zu schreiben. Mal ganz abgesehen davon, dass deine Haare einfach toll sind :)

Viele liebe Grüße,
Mary-Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Powered by Blogger.
DISCLAIMER
IMPRESSUM

Blog Archive